Sonntag, 21. Oktober 2007

Ist er gestorben? Nein, er ächzen, wenn man ihn herumfummeln.

Kära läsare! Jag förstår att ni oroar er för mitt väl och ve, och därtill gråter blod över bristen på spänning som rått här på Millionendorf. Jag är inte död, och jag är ledsen att jag försummat er så grovt den här veckan. En kombination av att skolan börjat, och jag därmed har haft sysselsättning om dagarna, samt att jag haft sysselsättning om kvällarna, har lett till att bloggen blivit en smula eftersatt. Men nu ska jag gottgöra det med inte bara ett, utan hela tre inlägg, utöver detta! Det ni.

Edit: Smart-blogger minns tydligen i vilken ordning man skriver sina inlägg, och låter dem komma i den ordningen även om man publicerar dem i en annan ordning. Alltså kom det här förklarande inlägget senare i kronologin än de tre före, som jag i detta inlägg påstår skall följa. Jag hoppas detta inte helt förstör er bild av tid och rum.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Du är en god bloggare min son!
Mycket informativt och mycket partaj!
Undrar vad din lever tycker?

del hat gesagt…

Jag frågade den häromdagen, och den sade "Kiiiiill meeeee" med svag röst, så jag tror den är nöjd med tillvaron.